اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۵:۱۵:۰۸
اذان ظهر ۱۱:۵۰:۳۳
اذان مغرب ۱۷:۱۴:۵۲
طلوع آفتاب ۰۶:۴۳:۲۱
غروب آفتاب ۱۶:۵۵:۲۲
نیمه شب ۲۳:۰۵:۴۵
۱۴۰۳/۰۸/۲۸ - ۱۵:۰۰

افزایش ۲/۳ میلیون نفری کاربران پنجره ملی دولت هوشمند

معاون وزیر ارتباطات با اعلام اینکه از ابتدای دولت چهاردهم تا امروز بیش از ۲،۳ میلیون نفر به کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند اضافه شده است، تصریح کرد که در مجموع بیش از ۵۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از ایرانیان تاکنون از خدمات پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استفاده کرده اند.

افزایش ۲/۳ میلیون نفری کاربران پنجره ملی دولت هوشمند

به گزارش سراج24؛ معاون وزیر ارتباطات با اعلام اینکه از ابتدای دولت چهاردهم تا امروز بیش از ۲،۳ میلیون نفر به کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند اضافه شده است، تصریح کرد که در مجموع بیش از ۵۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از ایرانیان تاکنون از خدمات پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استفاده کرده اند.

 محمدمحسن صدر، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران همچنین اشاره کرد که در همین مدت یعنی در ۱۰۰ روز نخست فعالیت دولت چهاردهم بیش از ۴۲ میلیون مراجعه از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به سامانه‌های دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های عمومی صورت گرفته است و مردم توانسته اند به صورت الکترونیکی خدمات دریافت کنند.

به گفته وی بیشترین مراجعه کاربران به سامانه‌های وزارت آموزش و پرورش با بیش از ۱۶ میلیون مراجعه و بعد از آن وزارت راه و شهرسازی با بیش از ۴ میلیون و سازمان تامین اجتماعی با بیش از ۳ میلیون مراجعه بوده است.

صدر همچنین به برنامه سازمان فناوری اطلاعات برای توسعه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند براساس تکالیف قانون برنامه پنجساله هفتم پیشرفت اشاره کرد که در آینده نزدیک، مردم از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

بنابر اعلام معاون وزیر ارتباطات، سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور و پنجره واحد خدمات دانشگاهی وزارت علوم با بیش از ۱،۵ میلیون، سامانه خدمات الکترونیک انتظامی-سخا با بیش از یک میلیون، درگاه ملی مجوز‌های کشور با بیش از یک میلیون و سازمان امور مالیاتی با بیش از ۶۰۰ هزار مراجعه در رتبه‌های بعدی مردم برای دریافت خدمات الکترونیکی در ۱۰۰ روز نخست فعالیت دولت هوشمند به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۶۲
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••